fbpx

האטה - נחת - מחקר - הסברה

ואז נכנסה לסטודיו סמדר לוי – שואף. אחרי תקופה ארוכה מאד ( קורונה, לידה, ועוד…) של חיזור הדדי ותחושת פוטנציאל של חיבור, זה קרה.
זאת היתה התאהבות. כאילו במבט הראשוני של שתינו נאספו כל כך הרבה הבנות, הסכמות, תובנות. מרגש לראות את בילונגינג דרך העיניים שלה. להבין שהיא רואה ומפנימה כל שיכבה פיזית ומטפורית וכל חוט פרום מתורגם אצלה להלך רוח, לרגש, לתחושות.

סמדר היא סוכנת של ׳אָמָּנוּת הַהֶאָטָה׳ שבמהותה, עוסקת בהאטת קצב החיים והפיכתם לפשוטים יותר.
דרך חיים המלמדת תקשורת חדשה עם הזמן. דרך אשר בסיסה בערכי העצמאות, איכות, קיימות, פשטות ונחת.
נחת היא מושג מאד חמקמק [שלווה, רוגע,מתינות, איטיות] ולא זמין לרובנו בעידן הזה. שופלק, ככה מכירים אותה רובם, חוקרת על עצמה ועל סביבתה את המהות של להתקדם, לזוז, ליצור, ליזום ולהגשים – בפשטות ובנחת. את הדרך הזאת היא מתרגלת עם יזמים ויוצרים שהיא מלווה ומוציאה לאור.
זה כעשור, היא חוקרת את כרוניקת קבלת ההחלטות האנושיות.

יש לה בארגז הכלים: לימודי עבודה סוציאלית והנחיית קבוצות  – כי עניין אותה ״להעמיק בבעיות חברתיות ובתהליכי התפתחות אנושיים״. היא למדה ועוסקת גם בפוטותרפיה (שיטת טיפול וראי לנפש באמצעות צילומים) “כי אם יש משהו בעולם שדרכו אנחנו יכולים להבין את ההחלטות שלנו, זה האופן בו אנו מתבוננים והפרשנויות שאנו נותנים לכל רגע”.
במשך שנים פעם בה הצורך לשלב בעשייה שלה את שלושת התחומים הקרובים אליה ביותר – הסברה, אסתטיקה ותקשורת בין אישית.  
היא בנתה עבור יזמים ויוצרים מקיימים תהליך וכלים אשר דרכם ובאמצעותם הם חוקרים ומבהירים את המומחיות שלהם ולומדים כיצד להעביר את זה הלאה במערך הסברה ממוקד וכנה המחבר אליהם את חברי הדרך הנכונים. 
כחובבת דימויים ומילים, טבעי היה להזמין את סמדר לבחור שני צילומים מגלרית הפרינטים שלנו ולנמק את הבחירה.
כנסו לקרוא באתר שלה מה היו הבחירות שלה, את סיפור המפגש שלנו ובכללי להיקסם.  

מוזמנים להיכנס לקישור כאן

שמרו על קשר

נעה בר-לב דוידור | Noa Bar-Lev Davidor

מייסדת המותג (Be Longing(s, יוצרת רב-תחומית בשדות האמנות, עיצוב ואדריכלות פנים. מאמינה בחיבורים, בקשב, בטולרנטיות ובשילוב כוחות. מאמינה באחריות על הסביבה האנושית ועל משאבי הטבע. מאמינה בעשייה אותנטית. בחיבור ובנגישות למשאבים הפנימיים של האדם ולהתכוונות שלו להיות באלמנט שלו ומשם להשפיע, ליצור, לקדם, לתמוך, לעשות. מאמינה שעלינו להשתמש בכל מה שכבר קיים, כפלטפורמה ליצירת דברים חדשים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שמרו על קשר

עקבו אחרינו 

Are you on the list ?

המידע שלך ישאר חסוי ולא נשתף אותו עם צד שלישי

דילוג לתוכן