fbpx

גולמי - טבעי - אנושי - בית

יצאנו לפגוש את הרהיטים והחפצים של בילונגינג בבתים אמיתיים, חיים, נושמים. חשוב ומסקרן לראות איך הדברים ״יושבים״ מחוץ לחלל התצוגה שלנו ואיך הם מעורבבים בחיים. את ביקור הבית הראשון עשינו אצל משפחה נפלאה שחיה במושב. מגדלים הירקות, אופים הלחם, רוקמים ומטפחים חלומות בסביבה מזינה ומפרה.

את בעלי הבית פגשנו לראשונה ממש בתחילת הדרך של בילונגינג, סמוך לפתיחה. זה התחיל ברכישה של סולם עץ מפירוקים, המשיך בפמוטים מעץ ממוחזר גם הם, משם התגלגל לעיצוב פנים לבית החדש שהיה בתחילת הבנייה. בסופו של דבר, חללים רבים רוהטו בילונגינג באהבה ובהזמנה מיוחדת של הרבה מהרהיטים.

מכירים את התחושה שבמפגש ראשון יש איזה זמזום בלב? וגם זיהוי והכרה שאלה הלקוחות החלומיים שמבינים את כל השכבות שיצוקות בתוך כל תהליך, אובייקט וחפץ. שההרמוניה שהם שואפים לחיות בה היא בדיוק ההרמוניה שאני מייצרת. שבמבט הראשוני ההדדי יש הבנה שנוצר קשר גם באמצעות חומרים ואובייקטים. שבזכות הנצנוץ ההדדי הזה נבנה מיד אמון ולכן קלה ופשוטה הדרך ״לעשות״ בית. 

בעלת הבית מאד ׳אנטרופוסופית׳ בתפיסות שלה ויודעת למצוא את היופי והאיכות בפשטות, בלא ׳מושלם׳, בחומרים הבסיסיים והצנועים לכאורה ובמלאכות היד שמשקפות את טביעת האצבע האנושית, האישית.  

שאלה שתמיד מעניינת אותנו היא; האם הבית חי?

מבט ברהיט עץ לוקח אותנו לטיול מטפורי ביער. מגע עם בד טבעי מחבר אותנו להליכה דמיונית בשדה כותנה… . החומרים הטבעיים שמקיפים אותנו ומקבלים באהבה את סימני הזמן, מתיישנים ומתבגרים בחן ובאצילות; הם החומרים הראשוניים והגולמיים שאנחנו מעדיפים לעבוד איתם.

אובייקטים וחומרים שמקיפים אותנו ויש להם זיקה לטבע תומכים בבית חי. מייצרים אנרגיה עם חיות ופועמים איתנו את היום- יום.

אנחנו עובדים בשיטות נגרות מסורתיות ולכן כל אובייקט הוא שונה, ייחודי, וניכרת בו טביעת האצבע של העוסק במלאכה. לרהיטים נוספים מעץ מלא כנסו לכאן

חלק מהפרויקט החברתי של בעלת הבית – שדות לגידולים חקלאיים אורגניים farm to table ומאפיה קהילתית נפלאה שעוסקת בלחמי מחמצת בעבודת יד ותומכת בשימור זני מורשת.

מוזמנים להיכנס לאינסטגרם שלהן – מאפיית יוגן – חוות יוראי ותמרה

ובעיקר להגיע אליהן בימי שישי בבוקר.

צילם: עופר אדלר

צילומים: לירון זנדמן

שמרו על קשר

נעה בר-לב דוידור | Noa Bar-Lev Davidor

מייסדת המותג (Be Longing(s, יוצרת רב-תחומית בשדות האמנות, עיצוב ואדריכלות פנים. מאמינה בחיבורים, בקשב, בטולרנטיות ובשילוב כוחות. מאמינה באחריות על הסביבה האנושית ועל משאבי הטבע. מאמינה בעשייה אותנטית. בחיבור ובנגישות למשאבים הפנימיים של האדם ולהתכוונות שלו להיות באלמנט שלו ומשם להשפיע, ליצור, לקדם, לתמוך, לעשות. מאמינה שעלינו להשתמש בכל מה שכבר קיים, כפלטפורמה ליצירת דברים חדשים.

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שמרו על קשר

עקבו אחרינו 

Are you on the list ?

המידע שלך ישאר חסוי ולא נשתף אותו עם צד שלישי

דילוג לתוכן